材料 :
四百七十三亳升的米醋一瓶, 蒜頭粒一斤去衣 (一斤蒜頭有3(一條有3)

炮製的方法很簡單:
把米醋分裝兩瓶 (每瓶二百三十六點五亳升), 把蒜頭粒平均的分別放入兩瓶醋內
封篕, 放在陰涼的地方, 浸二十日後才開始飲用。

服用方法:
每一次一大茶匙, 倒入杯中, 用溫水或涼水稀釋飲服.早餐後一次, 晚餐後一次.

有關蒜頭粒在米醋中藍色的問題:
初浸時的頭幾天, 蒜頭出現了一些藍色, 我當時也覺得奇怪, 後來心想:, 靜觀其變吧
看看它搞甚麼鬼,可是過了一個星期, 那藍色消退了, 蒜頭回復正常顏色,
所以
, 這現像是正常的, 醋最好買日本貨或美國貨。


常飲米醋, 對皮膚有益處.皮膚好, 化妝也容易上粉, 不會出現裂紋之類的效果。

便秘是皮膚的大敵, 天天飲一點米醋, 不僅能消除便秘, 還能增強腎和肝臟的功能.
 
原來米醋有利尿作用, 如果尿不適, 滯留體內, 日子有功, 好容易會有尿路結石,
 
膀胱結石, 腎結石等病,由於醋含有豐富氨基酸, 醋酸, 乳酸, 蘋果酸, 琥珀酸等多種營養,
 
所以有提高肝功能, 解毒功能和促進新陣代謝的功能,有諸內必形於外, 內臟清爽健康
皮膚自然也細緻有光澤。

有人因為飲了蒜頭粒浸米醋而治癒了心血管病, 開心得像中了千萬元獎券,蒜頭加米醋有這樣大的能力嗎?主要是它能清除血液中的雜質和膽固醇, 擴張血管, 降低血壓, 同時它還能降低尿糖量, 所以能預防糖尿病呢 !

有人問, 米醋蒜頭粒這個飲品可以減肥嗎?告訴你, 這個飲品有利於健美減肥, 原因是醋中的氨基酸除了促進體內過多的脂肪轉化為體能消耗外, 還可令體內吸收的蛋白質, 糖等的代謝活動順利進行, 令體內多餘的脂肪消失, 這樣, 肥嘟嘟的你就變成苗條健康了。所以, 怎麼可以每日不呷兩茶匙米醋呢


 

讀者報告

我一個星期內繼續飲 (因為懶惰冇依時飲, 不過一日最少都會飲一次), 輕左1-2 , 但我個 friend Connie 飲左幾日, 竟然瘦左4. 不過我飲左之後, 皮膚好左, 我係敏感皮膚底, 好容易就會生暗瘡, 飲左之後, 出少左暗瘡, 睇上去光滑左添

其實蒜頭係一種殺菌食物, 醋應係一種古法消炎劑, 上網一搵就可以搵到好多資料, 飲醋日本人同台灣人最瘋狂. 生果醋種類亦多.
我自己就浸蒜頭醋, 用日本米醋, 一浸就浸幾樽. 飲醋食蒜頭. 醋可以加蜜糖用暖水開, 都唔難飲.

飲咗成年幾. 傷風感冒絕跡, 連以前鼻敏感都好咗好多. 以前天氣一轉就開始傷風, 而家無哂. 我唔係賣廣告, 只不過以用家分享心得. 如果唔怕蒜頭陣味, 蒜頭醋真係幾有益飲品

另一個經驗之談 : 早幾日覺得喉嚨有少少痛, 吞口水時好似有野頂住咁. 係我個仔既感冒惹到我. 小小事, 無睇醫生, 只係飲咗幾次蒜頭醋(己幾個星期無飲). 今日發覺喉嚨唔再痛, 吞口水亦無困難.

浸好後常飲對增強自身抵抗力好有幫助, 尤其傷風感冒, 我己兩年幾無傷風感冒. 起碼唔使睇醫生. 連鼻敏感亦改善好多. 我從小就有鼻敏感, 你可以想像一個十幾廿年都鼻敏感既人可以成兩年幾唔使睇醫生. 過埋2007, 差不多三年了. 當然呢個bonus係我事後先發覺, 如果唔係我老公問我點解呢輪唔使食敏感葯同早上無再打咁多噴嚏, 我都無為意. 另外我有膝頭痛, 屢醫無效, 個個都話我膝蓋軟組織退化. 無得醫. 做物理治療都係時好時壞. 諗住從此揹住呢個痛症過世. 反而而家無痛, 好咗八九成, 唔知係咪蒜頭醋既關係, 又或者抵抗力好咗既關係. 因為網上流傳蒜頭醋對關節炎都有幫助. 總之蒜頭醋對我黎講就好 work. 不過一定要有恆心.


酸米醋是酸了一點, 而且蒜頭味也不好聞, 你可以加入蜂蜜來開溫水飲用, 飲完後, 你會感受到醋酸過後的甘甜. (如果覺得有很大蒜味,可用粗鹽刷牙, 粗鹽也可潔白牙齒)



arrow
arrow
    全站熱搜

    bbbm 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()